A NEW YEAR’S CARD FOR YOU NEW PENPAL

Aquest any el nostre departament d’anglès participa en el projecte English Time Baix Empordà, en el qual col·laborem amb els següents Instituts: INS Baix Empordà, INS Ridaura i IE Vila-Romà.  Hem organitzat una primera activitat amb l’alumnat de 2º ESO.  L’activitat consisteix a redactar una felicitació de les vacances adreçada a l’alumnat dels diferents centres.

Les cartes són fetes a mà i en llengua anglesa i d’aquesta manera, a més de posar en pràctica l’anglès, han pogut establir una relació tipus “penfriend”entre els nois i noies de la zona.

L’objectiu de l’English Time B.E. es seguir mantenint el contacte entre l’alumnat a partir de diferents activitats i fomentar l’ús de la llengua.