I-EDUCA

i-Educa és la plataforma de comunicació del nostre centre. A través d’aquesta plataforma les famílies i els i les docents poden  estar en contacte d’una forma fluida i pràctica així com fer el seguiment dels nois i noies.

Un cop feta la matrícula, la direcció del centre facilita els noms d’usuari i les contrasenyes als pares, mares i o tutors/es. El primer cop que s’accedeix a la plataforma s’ha de canviar la contrasenya.

La comunicació amb el professorat es fa a través de missatgeria interna. A la plataforma també es troba l’horari de classes dels seus fills i filles, així com les observacions i/o incidències del dia a dia de les aules, i el seguiment de l’assistència.

D’altra banda l’alumnat també hi té accés a la plataforma des del perfil d’alumne, amb l’usuari i contrasenya que es facilita des de la direcció.

També és l’eina de comunicació per totes aquelles informacions que des de l’equip directiu es vulguin fer arribar a les famílies. A continuació us oferim algunes eines per fer -vos més fàcil la gestió de la plataforma.

Beneficis APP iEduca per les famílies

Guia iEduca per les famílies