DIA INTERNACIONAL DE LA NETEJA DE PLATGES

Diissabte al matí, com a membres del programa educatiu “raices y brotes” de la Fundació Jane Goodall, hem participat en la 3a neteja del Mediterrani a Palafrugell. Hem netejat la platja de Port Pelegrí i La Platgeta a peu i bona part de l’alumnat ha pogut comprovar l’eficiència del “Jelly Cleaner” en la neteja de microplastics tot fent paddle surf. Entre tots hem recollit 140 Kg de residus entre terra i mar!

No podem tancar aquesta publicació sense un enorme agraïment a les famílies, a l’alumnat i al professorat per la seva participació i implicació en l’activitat, sense vosaltres res hagués estat possible!  Gràcies també a l’Ajuntament de Palafrugell i a l’àrea de medi ambient i a totes les persones que han col·laborat  en aquesta acció.