URGENT: Canvi d’horaris primer dia de curs!!

Donat el retard en l’entrega del mobiliari de les aules noves i la dificultat d’atendre l’alumnat en condicions, i després de parlar amb Serveis Territorials, ens veiem obligats a fer un horari d’entrada esglaonada demà dimecres 7 de setembre. L’alumnat de  2n i 3r ESO començarà a les 8.00h fins a les 11.00h. L’alumnat de 1r ESO començarà a les 11.15h fins a les 14.30h. L’alumnat que utilitza el servei de transport escolar, i no pugui venir o marxar dins d’aquest nou horari,  serà atès de la millor manera possible pel professorat del centre.

Disculpeu les molèsties que aquesta situació pugui ocasionar en la vostra organització familiar.

Durant el dia d’avui, famílies, pares i mares,  i alumnes de 3r ESO, han ajudat a muntar l’escàs mobiliari del que disposem a les aules de 1ESO. Els agraïm la disposició i la bona voluntat per cobrir les mancances.