HORARIS DIJOUS 8 I DIVENDRES 9

Comencem el curs sense normalitat donat que el mobiliari de els aules noves de 1ESO no ha arribat al centre. Està previst que els taules i les cadires arribin  durant el divendres. És per això que, d’acord amb les instruccions dels Serveis Territorials d’Educació, els horaris dels dies 8 i 9 de setembre es modifiquen i queden de la següent manera:

ALUMNAT DE 1r ESO: Dijous 8 i divendres 9: horari de 8.00h a 14.30h ,

ALUMNAT DE 2n ESO: Dijous 8: horari de 8.00h -14.30h. Divendres 9 de setembre: horari de 8.00h a 11.00 . L’alumnat que utilitza el transport públic serà atès al centre fins a les 14.30h realitzant activitats extraordinàries.

ALUMNAT DE 3r ESO: Divendres 9 de setembre: horari de 8.00h a 14.30h .DIJOUS 8 DE SETEMBRE NO ASSISTIRAN  AL CENTRE.

Novament lamentem aquesta situació.