TROBADA D’ALUMNES D’HISTÒRIA DE L’ART DE BARBERÀ

El passat dissabte, 28 de maig, un grup d’alumnes del dos Instituts de Barberà van viatjar a Barcelona per visitar algunes de les obres que formen part del temari d’aquesta assignatura.

La visita les va portar a llocs tan emblemàtics com el Palau de la Música, la Pedrera, el Mercat de la Boqueria, el pavelló de Mies van der Rohe o el parc de Joan Miró on es troba l’escultura “Dona i ocell” d’aquest autor.

Esperem que iniciatives com aquesta que ajuden a millorar les relacions entre els joves de la nostra ciutat puguin tenir continuïtat en anys propers.