Benvolgudes famílies,
Heu rebut un correu electrònic amb les convocatòries per a rebre les notes dels vostres fills a l’institut amb els vostres tutors personals. En cas de no poder assistir caldria comunicar al tutor per correu electrònic, en aquest cas és el vostre fill/a el que ha de venir a buscar les notes a l’hora convocada.
Aquí podeu veure les convocatòries generals per grup classe:
| 1ESO A | 1ESO B | 1 ESO C | 1ESO D | 1 ESO E | |
| 2ESO A | 2ESO B | 2ESO C | 2ESO D | 2ESO E | 2 ESO F |
| 3ESO A | 3ESO B | 3ESO C | 3ESO D | 3ESO E | |
| 4ESO A | 4ESO B | 4ESO C | 4ESO D | 4ESO E |
Preguem puntualitat.


