Viatge a França 2007

Els dies 10 i 11 de maig, els alumnes de francès de l’Institut (2n, 3r i 4t d’ESO, 1er de Batxillerat i Cicle Formatiu de Grau Superior) van fer un fantàstic viatge educatiu al sud de França. Els llocs escollits enguany són Nîmes i Avignon.

Varem sortir a  les 7’30 en punt del mati i vem arribar a Nîmes a les 12’30 del migdia. Un cop allà varem fer una “gimcana” que ens va repartir la profe per tota la ciutat..

A la tarda, l’autocar ens va portar a Avignon, però a mig camí ens varem aturar per visitar  un aqüeducte romà: le Pont du Gard. Us ensenyem la foto que varem fer allà…

En arribar a Avignon, varem anar directament a l’alberg a sopar i desar les bosses i tot seguit varem sortir a fer una passejada nocturna per aquesta curiosa ciutat medieval.

Després d’un “esgotadora nit de silenci i recolliment”, ens varem aixecar de bon matí per aprofitar el dia. Aquí també la profe ens tenia preparada una altra “gimcana” i unes fotos estranyes que havíem de trobar per tota la ciutat! El dia es va desenvolupar sense imprevistos i, al vespre, varem començar el camí de tornada cap a casa.

Arribàrem a Barberà poc abans de la mitjanit. Allà, ens esperaven, impacients, els nostres familiars. Llàstima que es va acabar, ens ho varem passar molt bé!

Júlia, Marta i Lucy.

calatañazor19 Tot el grup al costat del Pont du Gard.

calatañazor07   Esperant a l’entrada del alberg.

calatañazor01   Esperant instruccions a Nîmes.

calatañazor02   La Maison Carrée a Nîmes.

calatañazor04   Les Arènes a Nîmes.

calatañazor15   Les Arènes a Nîmes des del interior.

calatañazor06   Curiosa font a Nîmes.

calatañazor13   Rentapeus a la carretera.

calatañazor06 Pont d’Avignon vist des de l’alberg.

calatañazor13   Palais des Papes a Avignon.

calatañazor10   Animació als carrers d’Avignon.