Xerrada de Roc Casagran als alumnes de 4t d’ESO

El Departament de Llengua Catalana i Literatura va programar una xerrada-col·loqui amb l’autor de la novel·la “Ara que estem junts” del jove escriptor de Sabadell Roc Casagran.
Tots els alumnes de 4t d’ESO havien llegit aquesta obra i van poder escoltar tots els consells i les explicacions que els va donar l’autor. També li van poder fer preguntes variades i, al final, li van poder demanar que els signés el seu llibre.
Els comentaris dels nostres alumnes van ser molt positius i van quedar encantats amb la proximitat de l’autor.

Quim Mallorquí
Departament de Català