Xerrada-col.loqui amb l’Èric Bertran

Projecció FÈNIX 11·23 i Xerrada-col.loqui amb l’Èric Bertran (5 de maig de 2013)

Els alumnes de 2n i 3r d’ESO del nostre institut van poder veure la pel·lícula FÈNIX 11·23 basada en els fets reals que explica l’Èric Bertran en el seu llibre “Èric i l’exèrcit del Fènix”. La lectura d’aquesta novel·la en primera persona havia estat una de les lectures obligatòries a 2n d’ESO i havia tingut una molt bona acollida.
Després de la projecció de la pel·lícula, el protagonista de la història, l’Èric Bertran, va venir a l’institut a fer una petita xerrada, que es va convertir en un entretingut col.loqui de gairebé 2 hores, on els nostres alumnes li van poder fer tot tipus de preguntes al voltant de la història i de la seva vida personal.

Quim Mallorquí

Departament de Català