Tothom a escriure!

Sis alumnes de 2n C han participat enguany al Concurso Coca-Cola Jóvenes Talentos de Relato Corto. El dissabte 10 de març va ser el torn dels relats en llengua catalana (41a edició Premi Coca-Cola de Relat Breu) i el 17 de març per als relats en llengua castellana (58a edició). Des de la primera edició ja han participat en aquest concurs de literatura juvenil més de dos milions de nois i noies de 13 i 14 anys. El concurs vol premiar la creativitat dels joves talents de 2n d’ESO i ofereix als guanyadors una increïble experiència literària.

Després d’haver superat la preselecció de l’Institut, els alumnes van competir a les proves finals a Blanes. Allà van haver de desenvolupar un relat que inclogués la frase “Aquella situació no era sostenible” (relats en català) i “Era un objeto raro, pero hermoso” (relats en castellà). Malgrat els nervis, tots van escriure relats molt originals i creatius tant en llengua catalana com en castellana. D’aquí a uns dies els organitzadors ens informaran dels resultats.

Els desitgem molta sort!