PROJECTE COL·LABORATIU. CLÀSSIQUES.

El CATACLAS és un blog d’alumnes de clàssiques, un projecte col·laboratiu entre alumnes de diferents instituts. Aquest és el segon curs que els alumnes de l’Institut Bisbe Sivilla de Calella (Maresme) i de l’Institut Antoni Cumella de Granollers (Vallès Oriental) hi treballen conjuntament, amb el suport de les professores de clàssiques dels dos instituts, Laura Abadia i Meritxell Rochina. L’objectiu del blog és treballar en xarxa i col·laborativament diferents temes del currículum de llatí i de grec de 1r i 2n de batxillerat.

ENLLAÇ AL BLOG

Meritxell Rochina