Presentacions del joc d’escapada a 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO van presentar els seus projectes de joc d’escapada basats en el llibre Ara que estem junts de Roc Casagran.
El grup guanyador de la votació que han fet els propis alumnes ha estat el format per Mar Puigvert, Jenabu Tunkara, Maria Nogueras, Andrea Arillo i Mercè Garriga.
El proper 5 d’abril el joc es posarà en pràctica al pati de l’Institut tot simulant la platja d’Argelers i el camp de concentració que van haver de patir els refugiats republicans que fugien de la repressió franquista.