Jornades de Cicles Formatius a Mataró

Benvolguts companys,

A continuació us mostrem unes fotografies que recullen l’esdeveniment realitzat a Mataró el 13 d’abril amb Cicles Formatius de Grau Superior i el 15 d’abril amb els Cicles Formatius de Grau Mitjà amb l’objectiu de promocionar els cicles i  explicar en què consisteixen les pràctiques amb empreses. Els professors acompanyants van ser Ma Àngels Guillem i Puri Durán amb alguns dels alumnes dels cicles d’Agències i Guies, i  Goretti Salazar i Paqui Gonzáles d’Hoteleria i Indústries Alimentàries acompanyats d’una alumna de 1r de Direcció de Cuina, Georgina Masip.

És el primer cop que hi assistim i ha estat tot un èxit!

Paqui González