DIARI D’UN CONCURS

Arriba el dia 22 de Maig, nervis, emocions… portàvem mesos preparant el concurs Joves Cambrers i Cuiners d’aquest any i ja havia arribat el dia. El Jordi ens esperava amb la furgoneta carregada a l’escola, teníem més d’una hora de camí i era el moment on sortien tots els neguits!!

Com sempre, una petita volta per trobar l’escola, però mai va malament fer turisme espontani, deia la Elena. Finalment arribem, aparquem al poliesportiu de l’escola Joviat amb la resta d’escoles. Quan ens adonem que potser, hem portat mitja escola a la furgoneta, des del microones o la batedora a les estovalles per la taula. Les escoles ens miren, però nosaltres anem molt segurs, ho portem tot, i els nostres estris ens fan sentir com a casa.

JORDI I ELENA

Continueu llegint…