Parlament Científic Jove Català 2016

Els dies 6,7 i 8 d’abril els alumnes Najwa Bidah, Òscar Michel i Neus Otero de primer de batxillerat i Mar Peters de segon de batxillerat  han participat al Parlament Científic Jove.

En total han estat 81 joves catalanas de 16 a 19 anys que al llarg d’aquests tres dies han realitzat un exercici combinat d’accés al coneixement científic i al funcionament de les institucions democràtiques, de la mateixa forma que ho fan els diputats al Parlament de Catalunya. Han estat guiats per monitors de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i científics de la universitat. Els joves han discutit sobre 5 grans temes científics de fons relacionats amb el futur de l’ésser humà. Aquests temes són:

·         * El cervell humà

·         * Viure i menjar sa, però com?

·         * La reproducció canviant de la humanitat

·         * L’optimització de l’ésser humà

·         * Imitant la natura.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>