6 de juny festiu i jornada reduïda

Benvolgudes famílies,
Us comuniquem que el proper dilluns 6 de juny és festiu.
A partir del dimarts dia 7 de juny comença la jornada reduïda. Això vol dir que l’horari dels vostres fills/filles serà de 8:00 a 12:20. Només faran un esbarjo.
L’últim dia de classes és el dimecres 22 de juny, aquest dia, però, només haureu de venir a recollir les notes finals amb ells segons l’horari pactat amb els tutors/es.
Si hi ha reclamacions de notes finals s’hauran de fer presencialment el dia 23 de juny d’11 a 12.30 h. a la secretaria del centre.
Les dates en què els vostres fills i filles han d’efectuar el retorn dels llibres de text si han participat del projecte de reciclatge de llibres de l’AFA són aquestes:
1r d’ESO: 15 de juny
2n d’ESO: 10 de juny
3r d’ESO: 13 de juny
4t d’ESo: 14 de juny
Passarem per les aules a recollir-los.
Així mateix, també us informem del dia del retorn dels ordinadors portàtils:
4t d’ESO: 20 de juny
2n de batxillerat: 10 de juny
Si hi ha alumnes d’altres cursos que canvien de centre o són baixa, també els han de lliurar. Que es posin en contacte amb el coordinador informàtic si us plau.
La resta d’alumnes que ja tenen portàtils del departament se’ls ha de quedar i guardar-los bé fins a l’inici del nou curs.