Ús responsable d’Internet (Optativa informàtica 4t d’ESO)

L’alumnat de l’optativa d’informàtica de 4t d’ESO ha acabat el projecte “Ús responsable d’Internet” que han portat a terme durant el darrer trimestre.

Han treballat de forma cooperativa organitzant-se en petits grups de treball per tal d’aconseguir un objectiu comú: informar a la resta d’alumnat del centre sobre els perills d’Internet i com fer-ne un bon ús.

Els diferents grups han buscat informació sobre el ciberassetjament, els perills de navegar per Internet, trucs per millorar les recerques en Google i els drets d’autor.

Un cop recopilada tota la informació disponible han decidit com transmetre-la a la resta d’alumnat del centre. Per fer-ho, han elaborat un còmic que parla sobre els drets d’autor, un vídeo sobre el ciberassetjament (on els protagonistes han estat alumnes del centre), un llistat de trucs per fer més efectiva la recerca per Google i una petita representació sobre els perills d’Internet.

Gràcies a aquest projecte han pogut posar en pràctica tot el que han après al llarg del curs en l’optativa. A més a més, han treballat de forma autònoma i coordinada amb la resta de la classe per tal de decidir com transmetre la informació a la resta de companys del centre.

Si voleu veure més fotografies cliqueu aquí.