CaixaForum 4t d’ESO

Amb els alumnes de 4t d’ESO hem anat al Caixa Forum. Hem fet dues visites guiades.

La primera d’aquetes visites ha estat al lab experience, en aquesta visita hem fet un recorregut per un espai multimèdia, amb diferents activitats interactives, aquest taller ens ha permès descobrir el procés d’emprenedoria i les característiques i els valors d’una actitud emprenedora. Els alumnes han conegut l’experiència de persones emprenedores, han hagut de proposar solucions innovadores a problemes quotidians que se’ls hi han plantejat, han reflexionat sobre el valor de productes del nostre dia a dia i han après a utilitzar un model per dissenyar un negoci.

En segona visita anomenada Modernisme Modernitat ens han explicat els secrets que amaga l’edifici de l’antiga fàbrica modernista i la seva transformació espectacular en Caixa Forum Barcelona. Han explicat moltes coses sobre la història de Barcelona i els canvis que ha experimentat l’arquitectura del segle XX. Aquesta visita ens ha permès descobrir totes les cares de l’antiga fàbrica dissenyada per Josep Puig i Cadafalch, un bell exemple de l’arquitectura modernista industrial. A partir de materials audiovisuals, fotografies d’època i una gran maqueta central, hem pogut conèixer la història de l’edifici i recórrer-ne l’interior i l’exterior, incloent-hi les terrasses.

Si voleu veure més fotografies cliqueu aquí