VISITA DEL COL·LEGI D’ENGINYERS DE MINES

Dijous dia 16 els alumnes de 4t d’ESO van rebre un diploma i un regal com a participants en el I Concurs de relats curts sobre mineria sostenible, organitzat pel Col·legi d’Enginyers de Mines del Nord-est.

Aquest acte s’havia de fer la primavera passada, però es va ajornar pel confinament.

Com a representants del Col·legi van venir el degà, José Antonio García Mendoza, i el secretari, Antonio Lucius. Van felicitar els nostres alumnes per la qualitat dels seus treballs i per l’alta participació, ja que som el centre que més treballs ha presentat a tota la zona, que engloba Catalunya, Aragó i Illes Balears. El centre també va rebre diversos regals per agrair la nostra participació.

Esperem tornar a participar en el concurs a la pròxima edició, si la pandèmia ens ho permet.