Treballs de Síntesi al centre

Els treballs de síntesi del centre han començat amb normalitat.

Els alumnes de 1rESO fan un Treball de Síntesi que es diu Descobreix-te! i té com a objectiu descobrir com eren els nostres avantpassats. Han fet una visita a la sala de reserva del museu de Berga on es troben totes les peces i material corresponent a la prehistòria. Els ha fet la visita en Josep Sánchez, membre de la Societat Arqueològica, que els ha explicat moltes coses i els ha mostrat diferents objectes com per exemple l´ús del sílex i les eines, els molins, com es feia foc, què és un jaciment i amb quines eines s’hi treballa, entre d’altres. La visita ha estat molt interessant i enriquidora. També aniran a Moià a visitar la cova del Toll.

Els de 2n d’ESO treballen BergaArt, han visitat Pedret i també estudiaran diversos edificis emblemàtics de la ciutat. Els de 3r estudien la Gastronomia del Berguedà i han vist com és la producció de llet de Cal Gris i també faran un Hummus de pèsol negre seguin al detall la recepta que hauran “trobat” en una petita excursió.

Els alumnes de 4t d’ESO treballen la Mediterrània i faran uns visita a Barcelona.

Si voleu veure fotografies cliqueu aquí. Aquesta carpeta s’anirà actualitzant al llarg de la setmana per veure les diferents activitats que fan els alumnes que fan el treball de síntesi al centre.