Treballs de Síntesi al centre

Engeguem la setmana dels Treballs de Síntesi al centre amb normalitat.

Els alumnes de 1r d’ESO fan el Treball de Síntesi anomenat “Descobreix-te!” que té com a objectiu descobrir com eren els nostres avantpassats. Aquest dimarts han fet una sortida a Barcelona a veure el museu d’arqueologia. Si voleu veure fotografies d’aquest treball al centre, cliqueu aquí.

Els de 2n d’ESO estrenen nou treball de Síntesi sobre “El Circ”, on realitzaran activitats relacionades amb aquesta temàtica. Si voleu veure les fotos d’aquest treball al centre cliqueu aquí.

Els de 3r també estrenen nou Treball de Síntesi basat ens la metodologia STEM, anomenat “Food-Lab”. Avui han començat visitant l’empresa Liven, puntera del sector d’snacks a Europa, i durant la setmana hauran de crear la seva pròpia empresa. Per veure les fotos del treball de 3r podeu clicar aquí.

Els alumnes de 4t d’ESO treballen “la Mediterrània” i aquest dimarts han fet una visita a Barcelona. Si voleu veure les fotos d’aquest treball al centre cliqueu aquí.

Aquestes carpetes de fotos s’aniran actualitzant al llarg de la setmana per veure les diferents activitats que fan els alumnes que fan el treball de síntesi al centre.