Sortides de tutoria

La jornada del dia 17 de setembre de 2024 va estar plena d’activitats diverses i enriquidores per a tots els alumnes de l’institut. Amb l’objectiu de cohesionar els grups i fomentar la convivència, cada curs va gaudir d’una sortida diferent.

Els alumnes de 1r d’ESO van passar el dia a la Serra de Noet, gaudint d’activitats a l’aire lliure que segurament van potenciar el treball en equip i la connexió amb la natura.

Els de 2n d’ESO van visitar Santa Maria d’Avià, on van tenir l’oportunitat de conèixer tant el patrimoni històric de l’església com el seu entorn natural.

Els de 3r d’ESO van caminar fins al Santuari de Queralt, on, a més d’apreciar les vistes impressionants, van realitzar jocs i dinàmiques en grup.

La sortida  de tutoria de 4t d’ESO va consistir en una visita a la Colònia Cal Marçal on els nostres alumnes van realitzar sis tallers. El Pere Farran ens va ensenyar el seu taller de pintura i d’escultura on vam poder veure una mostra del classicisme actual. Els encarregats de la fàbrica, el Raül i l’Oliver, ens van ensenyar el funcionament de les turbines que transformen la força de l’aigua en energia elèctrica.  La Carme Iglesias ens va mostrar la seva pintura feminista carregada de tendresa i d’estètica.  La Sara ens va mostrar les tècniques per treballar  el fang amb una visió estètica personal. El Dani Riva ens va ensenyar el seu punt de vista creatiu sobre la comunicació, la publicitat i la fotografia. I per acabar, van poder visitar el taller de l’escultor Àngel Mejías  (Artedecartón) i vam poder veure les seves obres construïdes amb aquest material, entre les quals destaca una església de proporcions àuries amb 3500 capses de cartó (10 m x 7,5 m x 4,65 m).

Per veure més fotos, cliqueu a: 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO, 4t ESO

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut