Sortida a la Torre de la petita

La setmana passada els alumnes de 1r d’ESO van sortir a fer classe fora de les aules.

Van pujar a la Torre de la petita a estudiar la seva història com a punt estratègic que va ser durant les guerres carlines. I van reconèixer la gran quantitat de muntanyes que des d’allà s’hi veuen, amb les explicacions d’en Joan Cabanes com a convidat entès en la matèria.

També van fer activitats a l’entorn natural: estudi de la flora i la fauna autòctones i activitats d’orientació pels carrers del nucli antic de Berga, on van aprendre a utilitzar la brúixola i els plànols per orientar-se.

Va ser un dia complet en què els alumnes van poder identificar els aprenentatges amb la realitat tan rica de què disposem a tocar.

Per veure més fotos de la sortida, cliqueu aquí.