Setmana Bio a l’escola: els/les nostres delegats/des ambientals

Aquest curs el nostre Institut arrenca amb força amb novetats com a Escola Verda. Hem començat escollint els que seran els nostres Delegats/des Ambientals.

Els Delegats/des Ambientals seran els i les portaveus de tota la classe sobre les accions de millora en aspectes ambientals en el nostre centre.

Les seves funcions són les següents:

• Vetllar perquè l’alumnat del grup porti l’entrepà dins el boc’n’roll que se’ls va donar a principi de curs o dins d’un altre envàs reutilitzable.
  • Recordar al grup classe la reducció de plàstics tot fent ús d’envasos reutilitzables: cantimplora per l’aigua, bosses de la compra etc.
  • Informar sobre temes ambientals per tal de millorar la qualitat de vida del planeta.
  • Vetllar perquè l’alumnat usi correctament els contenidors de reciclatge i no es llencin deixalles al pati.
  • Col·laborar en diferents activitats i accions que es plantejaran al llarg del curs relacionades amb Escoles Verdes.
  • Assistir un cop al mes aproximadament a una reunió amb el grup Skamot Noet per revisar les accions ambientals que es porten a terme.

Segur que les millores ambientals en el nostre entorn seran significatives gràcies a les accions que entre tots i totes farem durant aquest curs.