Reconeixement a la feina ben feta

Enhorabona: Cristian Plata, Esther Ebale i Raquel Cabanas.

Aquesta setmana hem rebut el reconeixement, a nivell de Catalunya, de l’alumnat   del nostre institut que ha participat en diversos concursos: “Fotografia matemàtica”, “Sambori” i “Planter de sondeigs i experiments”.
El fet de participar i ser guanyadors en els tres premis demostra l’adquisició de coneixements i competències del nostre alumnat encoratjat i acompanyat per un professorat que en fomenta les seves capacitats.
Premis:
Cristian Plata- Primer accèssit del concurs de Fotografia matemàtica.
Esther Ebale- Segon premi de Sambori (Òmnium Cultural).
Raquel Cabanas i Esther Ebale- Primer Premi INDESCAT del Planter de sondeigs i experiments.

FOTOGRAFIA MATEMÀTICA de l’ABEAM
El professorat de matemàtiques han animat al nostre alumnat a participar en 20è concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM.
De tots els alumnes que hi han participat en Cristina Plata n’ha estat guanyador del primer accèssit a entre tots els participant a nivell de Catalunya. Aquest concurs té uns objectius transversals amb mirada matemàtica com podeu veure en el següent enllaç:

PREMI SAMBORI de l’ÒMNIUM
El professorat de català de 4t d’ESO a partir dels treballs realitzats a l’aula ha encoratjat a aquest alumnat a participar al premi Sambori de l’Òmnium.
L’alumnat de 4t d’ESO ha realitzat diversos treballs de narrativa que hem proposat  pel concurs que Òmnium Cultural convoca com a VI Premi Sambori Òmnium, el premi escolar de narrativa que té per objectiu promoure l’ús literari del català a les escoles i instituts.

PLANTER DE SONDEIGS I EXPERIMENTS
El professorat de matemàtiques de 4t d’ESO han potenciat l’aprenentatge d’estadística, els treballs realitzats s’han presentat s’han basats en els dos objectius principals del concurs: fomentar l’interès dels alumnes per l’Estadística i incentivar la tasca educativa en aquest àrea de coneixement que es porta a terme en els centres de secundària.