Programa de suport a la certificació de coneixements en llengües estrangeres

El nostre institut ha estat un dels 39 centres seleccionats en tot Catalunya per formar part del Programa experimental de suport a la certificació de coneixements en llengües estrangeres que ha creat el Departament d’Ensenyament. Aquest projecte té l’objectiu de potenciar i millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat de Secundària i també d’ensenyaments postobligatoris. El programa ofereix una col·laboració directa entre els centres de secundària seleccionats i les Escoles Oficials d’Idiomes perquè els alumnes puguin certificar els nivells B1 i B2 d’anglès.

Les professores de llengües estrangeres del centre han rebut una formació a Barcelona sobre els tipus de proves i els respectius nivells amb la finalitat de poder preparar els alumnes interessats per fer aquestes proves. A més, el programa també ha de facilitar una xarxa de col·laboració entre els centres d’un mateix territori i la seva EOI de referència, que en el nostre cas seria l’EOI de Berga.

Pensem que poder participar en aquest programa ofereix als nostres alumnes una molt bona oportunitat, ja que els pot permetre certificar els seus coneixements d’anglès en acabar l’etapa de l’ ESO.