Jornada STEAM

El passat dilluns 13 de juny vam celebrar al centre la Jornada STEAM (acrònim de science, technology, engineering, arts i mathematics). Tot l’alumnat va poder gaudir d’un taller-espectacle a càrrec del Mag Stigman, el que a través de la il·lusió i les matemàtiques ens va mostrar alguns trucs que ens van meravellar i encuriosir a la vegada.

La resta del matí tothom va poder escollir segons els seus interessos entre diferents tallers en funció del curs sota el títol de: La màgia de l’electricitat, A tota freqüència, Taller de fotografia, Criptografia, TAECON, Hotel Cúbic, Les cúpules de Leonardo, Jocs d’Escapament, Química casolana, Joc de dones científiques, Construcció d’instruments, Corbes de nivell, Agents rurals, Visita a la depuradora, Probabilitat en joc, Visió 3D i realitat virtual, Hort i Sensibilització sobre amfibis.

Tot això amb l’objectiu d’aprofundir més sobre aquestes matèries i donar a conèixer totes les possibilitats que ens poden oferir més enllà del que ens trobem amb el dia a dia a l’aula.

Si voleu veure imatges de la jornada, cliqueu aquí