Jornada de Sant Jordi

Divendres dia 22 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi. Els alumnes van fer les dues primeres hores de classe i després es van fer activitats de Sant Jordi. Durant una franja es van fer tallers. Els alumnes de 1r van fer punts de llibres, els de 2n van dissenyar cal·ligrames i els de 3r van sortir del centre i van gravar fragments literaris rellevants a diferents llocs emblemàtics de Berga. Els alumnes de 4t van organitzar l’esmorzar als dos patis.

A l’última franja ens vam reunir a la sala d’actes del centre. Primer, els alumnes de 4t, que van escollir el projecte de creació d’una obra teatral, van fer la lectura dramatitzada de l’obra. Després alguns alumnes de 4t van fer una presentació dels autors Joan Fusté i José Saramago. Més tard es va celebrar el certamen literari. No només es van lliurar els premis de poesia i prosa en català i castellà, sinó també els del primer concurs de Bookface de l’institut i els premis de fotografia matemàtica. I finalment, els alumnes Bernat Carrera i Roc Puig van tocar un tirabol!

Valorem molt positivament haver celebrat Sant Jordi amb normalitat.

Enhorabona a tots els guanyadors del certamen i gràcies a tots aquells que hi heu participat!

Per veure fotos de la jornada, cliqueu aquí.