Jornada de la Ciència

Aquesta setmana hem realitzat la Jornada de la Ciència a l’Institut.

Els alumnes de 1r i 3r l’han realitzada dilluns i els alumnes de 2n i 4t, dimarts.
L’alumnat de 1r i 2n d’ESO, han estudiat l’aigua, la flora i la fauna de l’entorn de la nostra ciutat, al voltant de la riera de metge.
I els alumnes de 3r i 4t han fet un Breakout de “Les dones científiques”, salvant el món d’una manera brillant. Després una gimcana científica per Berga, en la que han demostrat ser molt competents en aquest àmbit. En aquesta gimcana han treballat les ciències, la tecnologia i les matemàtiques en context, passejant per la nostra ciutat.

Gràcies a la gimcana que en forma de App que han programat des de l’àrea de tecnologia, el seu mòbil, una cinta mètrica, una ampolla buida i una gran dosis d’enginy han aconseguit superar tots els reptes.

Si voleu veure imatges de la Jornada, cliqueu aquí.