Jornada de comiat

El dimarts 20 de juny vam acomiadar la promoció 2019-2023 en una jornada molt divertida i emotiva. Al matí, els alumnes de 4t van preparar un torneig de futbol i uns tallers per als seus companys. I després ens vam reunir tot a la sala polivalent per celebrar l’acte de comiat. Tots els cursos van preparar actuacions i vídeos per desitjar als membres de la promoció molt bona sort en el seu futur.

A la tarda els membres del PAS i el Claustre de professors i professores van acomiadar la promoció 2019-2023 en un acte molt emotiu que vam celebrar al pati del centre. Els nostres alumnes van estar acompanyats de les seves famílies. L’antiga alumna del centre Gemma Santacreu va impartir la darrera lliçó magistral als nostres alumnes.

Voleu molt alt!

Per veure fotos de la jornada, cliqueu aquí.