Geolimpíades

Novament, els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de Biologia i Geologia han participat a les 8es Olimpíades de Geologia, per tal d’animar-los i implicar-los en el coneixement d’aquesta ciència.

La jornada ha consistit en la realització de diverses proves d’alt nivell, en les quals els alumnes han hagut de demostrar les seves capacitats i destreses. Tot això ha anat acompanyat d’un esmorzar i una visita al Museu de Geologia Valentí Masachs.

La valoració de l’alumnat ha estat molt positiva, tot i que tots han coincidit que el grau de dificultat era molt elevat.

D’altra banda, felicitem a les 3 primeres classificades d’aquesta seu, ja que totes eren de centres de Berga i, en especial a la Yaiza Penis Garcia, la qual és exalumna del nostre centre.