Fira Robolot

El passat dissabte 12 de maig alguns alumnes de l’Optativa de Tecnologia de 4t d’ESO i les seves professores van assistir al Robolot. El Robolot és una activitat de robòtica educativa que va néixer el 2002 gràcies al Robolot Team, amb l’objectiu de dinamitzar la robòtica i el treball per projectes STEAM tant a la Garrotxa com a tota Catalunya.

Al matí de dissabte van participar a la Jornada d’intercanvi d’experiències on hi va haver diverses presentacions, entre les quals destacaven la presentació mundial del software de Microblocks. Al llarg del dia també van assistir a diferents concursos i tallers, relacionats amb la programació, la robòtica i la impressió en 3D.

Finalment, a la tarda es va fer una exposició de projectes de robòtica que havien fet diferents persones, on els nostres alumnes van guanyar el premi al projecte més votat pels assistents.

Si voleu veure més fotografies cliqueu aquí.