Emergència climàtica

Els alumnes de l’Institut Serra de Noet, durant la setmana passada, van fer diverses activitats per conscienciar del desastre natural que suposa el canvi climàtic.

Dimarts 24, alguns alumnes de tercer i quart, es van reunir amb l’equip directiu per sol·licitar poder fer vaga el divendres 27, com a acte de conscienciació sobre aquest greu problema que afecta el nostre planeta.

Després de parlar-ne, es va acordar que es durien a terme unes activitats durant els següents dies.

Dimecres es va mirar el discurs de la Greta Thumberg a l’Assemblea de l’ONU i el documental de “30 minuts” de TV3 sobre l’Amazones.

Divendres alguns alumnes van elaborar un mural,  decorat amb els residus plàstics  portats a l’institut. Un cop fet, es va penjar a la façana.

Després del pati, van mirar, a l’aula de plàstica, un documental sobre el canvi climàtic i com solucionar el problema.

Membres del Friday Future Berguedà

La conscienciació i les accions per salvar el planeta depenen de tots nosaltres. Hem de continuar i persistir per aconseguir-ho!!

Redactat per:
Maria Tubau