JORNADA D’ATLETISME A MANRESA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dimecres 6 de maig l’alumnat de 1r d’ESO de la Secció d’Institut Serra de Noet va participar al campionat d’atletisme que anualment organitza el CA Manresa. En aquesta edició hi van prendre part set centres de secundària del Berguedà. La jornada va permetre als alumnes practicar disciplines atlètiques com els 60 metres llisos, 60 metres tanques, salt de llargada, llançament de pes, 500 metres llisos i relleus.

Felicitar a tots els participants pel seu exemple d’esportivitat, d’esforç i de superació. Destacar la primera posició en la prova dels relleus 4×60 m. masculins (equip format per l’Adrià Vilalta, el Marc Jódar, el Dani Nadal i el Chhaturam Montalban), la segona posició de l’Arnau Madrid en la prova de llançament de pes masculí i la segona posició del Chatturam Montalban en la prova de 60 m. llisos masculins.

Dos dinamitzadors esportius de 3r d’ESO també van acompanyar el grup ajudant en tasques organitzatives.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *