OBERTA LA PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT

OBERTA LA PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT PER AL CURS 2020-2021 NOMÉS PER A ALUMNAT NOU AL CENTRE -DE QUALSEVOL BATXILLERAT DE PRIMER O DE SEGON-, O BÉ ALUMNAT DEL CENTRE QUE VULGUIN FER PRIMER DE BATXILLERAT ARTÍSTIC.

ALUMNES DE 4t:
SI HEU FET 4t DE L’ESO AL CENTRE I VOLEU FER UN BATXILLERAT NO ARTÍSTIC, NO CAL QUE FEU PREINSCRIPCIÓ. NOMÉS CAL QUE RESPONEU UN FORMULARI QUE US HA ARRIBAT PER CORREU INDICANT LA MODALITAT I LA OPTATIVA QUE ESCOLLIU.
DESPRÉS HEU DE FER EL PROCÈS DE MATRÍCULA DEL 8 AL 14 DE JULIOL.

ALUMNES DE 1r BATX:
SI HEU FET 1r BATX AL CENTRE (INCLÚS L’ARTÍSTIC) NO CAL QUE FEU PREINSCRIPCIÓ DE SEGON. NOMÉS CAL QUE RESPONEU UN FORMULARI QUE US HA ARRIBAT PER CORREU CONFIRMANT LA VOSTRA MODALITAT I LA OPTATIVA QUE VOLEU A SEGON.
DESPRÉS HEU DE FER EL PROCÈS DE MATRÍCULA DEL 8 AL 14 DE JULIOL.

Benvolgudes famílies,
Us indiquem a continuació les instruccions i les informacions més importants per tal que el procés de preinscripció del batxillerat es pugui portar a terme en aquestes dates, tot i la situació actual.

La preinscripció es durà a terme:

1) Del 27 de maig al 3 de juny, ambdós inclosos i s’ha de fer de forma telemàtica entrant a la web Anar a preinscripció batxillerat (gencat.cat)

Hi ha dos procediments: Si es fa la sol·licitud electrònica, no cal fer res més, doncs tot queda enviat ja. Però si es fa la sol·licitud en suport informàtic, després cal enviar el resguard i els documents acreditatius (veure punt 4 d’aquest document) a la direcció de correu electrònic postobligatoria@insramoncasas.cat

2) Del 27 al 29 de maig i del 2 al 3 de juny el centre estarà obert entre les 9.00 i les 13.30 h per si és imprescindible fer la preinscripció presencial sempre només en casos excepcionals. Podeu reservar cita prèvia aquí:
https://book.timify.com/services?accountId=5eb3ceed6d90591d5b9a9751&hideClose Button=true

3) Per atendre reclamacions o dubtes urgents, us podreu adreçar per email al correu a8045306@xtec.cat, o bé al telèfon de contacte  601639285 (o com a alternativa, podeu enviar mail a nrosique.pas04@insramoncasas.cat ). L’horari d’atenció serà en tot cas de 9h a 14h.

4) A continuació un document amb tota aquesta informació més completa i ampliada, on podeu trobar els documents que ens heu de fer arribar per correu:
INFORMACIO A LES FAMILIES DEL PROCÈS COMPLET DE PREINSCRIPCIÓ

La matrícula es durà a terme del 8 al 14 de juliol de 2020 i en breu publicarem en la nostra web el procés i la documentació requerida que heu d’enviar-nos un cop admesos.

Restem a la vostra disposició per al que necessiteu.

Atentament,M. Àngels Alié Capdevila
Directora Institut Ramon Casas i Carbó