Taller de cuina creativa amb el Xavi del restaurant Plats

Dilluns passat, emmarcat en les activitats del Pla Educatiu d’Entorn de Cornellà, vam realitzar un taller de cuina creativa, amb la col·laboració de Xavier Llanos, xef i gerent del restaurant els Plats

L’alumnat es va dividir en grups de treball per poder preparat els plats (amanides, pasta i postres de fruita i xocolata, entre d’altres) amb els ingredients que el Xavier havia portat per tal de poder ser manipulats. Els plats podien ser freds o calents i, finalment, un cop elaborats, ells mateixos els van poder tastar.

El taller va tenir molt èxit, i tot l’alumnat del centre hi va poder participar; aconseguint així treballar el procés d’elaboració del menjar i copsar de primera mà la importància de la qualitat de les matèries primeres i el seu correcte tractament.

cuina2