Sortides d’inici de curs

El dijous 13 i divendres 14 de setembre, a banda de les sessions de tutoria necessàries (per escollir comissions, conèixer els nous tutors/es individuals, familiaritzar-se amb els nous espais…) també hem fet les primeres sortides del curs. Han estat sortides lúdiques, centrades en la cohesió del grup i les relacions interpersonals tant a nivell de curs com a nivell intercursos.

Hem compartit moments de jocs i dinàmiques de coneixença amb companys i companyes de la nostra classe, però també amb la resta de companys i companyes del nostre curs i amb la totalitat de l’alumnat de la resta de cursos del centre. Tots i totes formem part de l’Institut i el nostre aprenentatge serà compartit; és important que comencem coneixent-nos una mica més.

A banda d’això, les sortides també han servit per començar a conèixe’ns entre professorat i alumnes, més enllà del que és l’espai de l’aula ordinària.

Ara sí, ja estem a punt per començar a aprendre plegats!