Ashley Santana, finalista de la mostra de punts de llibre

L’alumna Ashley Santana, de 1r B, ha quedat finalista de la mostra de punts de llibre de Sant Jordi organitzada pel grup de biblioteques escolars de Cornellà i l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

Aquest any la mostra de punts de llibre versen al voltant de la figura de Ramon Llull, gran precursor de les lletres catalanes i del qual se’n commemora enguany el setè centenari de la seva mort.

A les classes de català i de visual i plàstica hem aprofitat per treballar i recordar la seva figura, a través de l’al·legòrica obra del Llibre de les bèsties.

L’acte de lliurament dels premis tindrà lloc el proper dijous, dia 21 d’abril, a les 17.30h, a la Biblioteca de Sant Ildefons.

Hi esteu tots convidats!

invitació