Inauguració del Museu Egipci a l’Institut de Cornellà!

Aquests darrers dies estem acabant de construir el Museu Egipci de l’Institut de Cornellà!

Aquest museu és el resultat final del projecte “Un museu egipci a Cornellà” que hem estat treballant a l’Institut aquestes darreres setmanes.

El proper dilluns dia 21 desembre, a les 16.30h i les 17.30h, farem visites obertes i guiades pels alumnes. Esteu convidats a venir-hi! Ens agradaria molt comptar amb la vostra presència!

A més també hem convidat els alumnes de 6è de les escoles adscrites a fer una visita personalitzada al museu al llarg del matí del mateix dilluns dia 21.

Estem molt il·lusionats, amb moltes ganes de poder-vos ensenyar la feinada que hem fet!

Aquí teniu una galeria de fotografies del procés de construcció del Museu:

US ESPEREM EL DIA 21!

invitacio