Els nostres agents XAJI

Des del passat dilluns ja tenim a l’Institut 15 alumnes que són agents XAJI.

La XAJI és la Xarxa Activa de Joves per la Igualtat. I els alumnes de l’Institut de Cornellà que en formen part, com els agents dels altres Instituts de la ciutat, tenen la funció de promoure accions que visibilitzin en el centre el treball que es fa al voltant de la igualtat de gènere i la coeducació en general.

Aquí podeu veure un recull de fotografies de l’acte de constitució de la XAJI d’enguany que es va fer el passat dilluns a l’Insitut Esteve Terradas:

El proper dimecres dia 25 de novembre, a les 18h de la tarda, a la plaça de l’Ajuntament de Cornellà, tindrà lloc la presentació al municipi de tots els agents XAJI dels Instiuts de la població.

Us hi esperem!