Acord de col·laboració amb el Citilab

El passat mes de desembre vam signar un acord de col·laboració amb el Citilab de Cornellà. El Citilab és un centre per a la innovació social i digital ubicat a la ciutat de Cornellà que ens permet que un dia a la setmana un grup d’alumnes de l’Institut puguin participar en un dels seus grups “makers” amb l’objectiu de desenvolupar els projectes que l’alumnat du a terme a l’Institut.

L’acord de col·laboració s’ha signat per poder tirar endavant el producte final del projecte Global Scholars, així com del programa Impulsem la robòtica. El Citilab ens ofereix les seves instal·lacions, la seva teconologia i el suport de personal expert que acompanya l’alumnat de l’Institut que cada dimarts a la tarda, de 17.30h a 19.30h, es desplaça a les seves instal·lacions.

Estem molt contents d’haver aconseguit concretar un projecte de col·laboració amb una fundació que ha esdevingut capdavantera en el món de la innovació i el desenvolupament tecnològic a nivell mundial.

citilab2