Trobada amb les famílies

Ahir dimecres dia 28 de setembre vam fer una trobada amb les famílies de 2n, 3r i 4t d’ESO. Aprofitant que realitzàvem les reunions d’inici de curs, vam gaudir d’una dinàmica conjunta de treball per tal de presentar l’ “escola de famílies” que tenim previst realitzar aquest curs.

La dinàmica va ser realitzada per una professional de SEER-Salut i educació emocional que és qui els propers mesos d’octubre i novembre realitzarà les sessions de treball amb les famílies a partir de les inquietuds que es van recollir a la sessió d’ahir.

Després els tutors i tutores dels diferents grups-classe van realitzar les reunions informatives d’inici de curs.

Aquesta actuació i la posterior escola de famílies es pot realitzar gràcies al suport dels fons provinents del programa PROA+, finançat per fonts Nex Generations de la UE a través del Ministerio de Educación i el Departament d’Educació.