Taller energies renovables

L’alumnat de 3r d’ESO està realitzant un projecte STEM (projecte científicotecnològic) relacionat amb com utilitzem l’energia. Tindran l’encàrrec d’explicar tot el que saben sobre les energies als alumnes de 6è de primària de l’escola Sant Ildefons. Per fer-ho entenedor, hauran de construir una maqueta amb algun sistema que funcioni amb un tipus de font d’energia en concret.

Els darrers dimecres han vingut al centre uns representants de l’àrea de sostenibilitat de l’AMB a impartir-nos uns tallers sobre energies renovables, gràcies als quals els alumnes han pogutentendre millor alguns exemples d’aquests tipus d’energies a partir de petites mostres que ens han portat, a més de poder agafar idees per a construir les seves pròpies maquetes!