Taller art urbà a ViP de 4t d’ESO

Durant una setmana, l’alumnat de l’optativa de Visual i Plàstica de 4rt d’ESO ha realitzat un petit taller d’art urbà on han treballat conceptes que giren al voltant del Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP).

Aquest taller ha estat impulsat per l’àrea de Joventut, Solidaritat i Cooperació de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat i dirigit per B-Murals i l’artista Jan Vallverdú que ha apropat la seva manera de treballar a l’alumnat ensenyant-nos a trencar límits i buscar solucions per arribar on volem.

En primer lloc s’ha treballat a l’aula, pensant, investigant, buscant binomis entre imatge i concepte i posteriorment s’han conjugat les diferents propostes establint un diàleg gràfic que finalment s’ha traslladat a la façana. El diàleg entre iguals, el creixement personal, la diversitat, la cooperació i el respecte són alguns dels conceptes que van sortir i que l’alumnat ha intentat traduir en imatges.

Durant el procés de treball a la façana també ens ha acompanyat i ajudat l’artista Victor Vallés.

L’experiència, com sempre, ha estat molt enriquidora i ens ha permès trencar rutines, canviar de perspectiva i gaudir d’uns dies diferents on hem expandit la nostra creativitat i el nostre missatge de diversitat i cooperació cap al barri.

Ara tenim una entrada plena de colors i de missatges de futur.

Aquí teniu un recull de fotos del procés.

#denip2022 #ajuntamentdecornella #bmurals #janvallverdu