Sortida al Liceu

El passat dijous 14 de febrer l’alumnat de tercer d’ESO va poder gaudir d’alguns dels fragments més populars del repertori operístic, representats a l’emblemàtic Gran Teatre del Liceu de Barcelona.

L’oportunitat d’escoltar òpera i fer-ho al teatre del Liceu va ser una experiència inoblidable i una gran oportunitat de poder gaudir de música de qualitat en un escenari irrepetible.

El preciós dia que ens va acompanyar va permetre, després, fer un passeig per les Rambles i acabar el dia al port de Barcelona, a tocar del mar. Un dia complet i inoblidable de música i mar.