Inauguració de l’exposició “Illes Verdes”, projecte de 1r d’ESO

Dijous passat, dia 30 de gener, vam donar per conclòs el projecte Illes Verdes de 1r d’ESO amb la inauguració de l’exposició de fotografies i entrevistes que hem realitzat als horts urbans del barri de Sant Ildefons.

Durant uns dies, tots i totes els veïns i veïnes que ho desitgin podran anar a veure l’exposició que hem instal·lat en els accessos als horts. A l’exposició s’hi pot veure el treball realitzat pels alumnes: l’estudi de les plantes i hortalisses que es cultiven en els horts i les entrevistes que s’han realitzat als responsables i usuaris de l’espai.

A banda de l’exposició, s’ha aprofitat el projecte també per dissenyar i construir unes jardineres que serviran també perquè l’Institut sigui una mica més verd.

Ha estat el primer gran projecte que ha realitzat l’alumnat de 1r d’ESO amb un producte final comunitari i obert al barri, en el qual a més hem après què són els espais verds i la importància que tenen en un entorn massivament urbanitzat com el nostre.

Volem agrair especialment a l’alcalde Sr. Balmón, a la tinent d’alcalde de presidència Emilia Briones, a la regidora d’educació Rocío García, al regidor de polítiques ambientals, Claudio Carmona, i a les famílies i veïns i veïnes del barri la seva presència a la inauguració de dijous. Així com la col·laboració dels serveis tècnics de l’Ajuntament, personalitzats en la figura de David Calabuig, que han col·laborat des de bon principi en la realització del projecte.

En aquest enllaç podeu veure algunes fotografies de la inauguració de l’exposició.