Primera trobada XAJI del curs 17-18

El passat divendres dia 20 d’octubre va tenir lloc a l’espai jove la Fontana del barri de Gràcia la trobada d’inici de curs de la XAJI (Xarxa Activa de Joves per la Igualtat).

En aquesta Xarxa hi participen un grup d’alumnes de l’Institut de Cornellà que s’han anat formant al llarg dels anys per a esdevenir agents actius que treballen per la igualtat de gènere i la coeducació al nostre centre. Ells són el referent d’aquest tema i de cara a la resta de l’alumnat, des del discurs entre iguals, vetllen per tal que les actituds i el llenguatge utilitzat pels nostres joves tingui en compte la no discriminació per qüestions de gènere.

Entre tots i totes ajudem a fer un Institut més integrador alhora que treballem els valors que han de convertir la societat del segle XXI en una societat més justa i igualitària.

Gràcies per la feina que feu, joves XAJI!