Presentació del projecte “Objectiu la Lluna” a la JPRE 19

Aquest passat dissabte dia 25 de maig es va celebrar la XI Jornada de Programació i Robòtica Educatives al Citilab de Cornellà. L’Institut de Cornellà hi va participar, amb la presentació dels productes finals del projecte “Objectiu la Lluna” que ha realitzat l’alumnat de 1r d’ESO.

L’alumnat de 1r d’ESO han estat dissenyant prototipus de cotxes lunars amb materials reciclables i amb una programació pròpia que els permet de circular per la superfície de la Lluna. A la fira que es va celebrar dissabte al Citilab un gran nombre de visitants es van acostar a l’estand del nostre Institut, on l’alumnat estava encantat d’explicar la feina que havien fet.

També cal destacar que el nostre professor Jose Luis Calvo va ser convidat a participar a la taula inaugural de la Jornada, on va donar quatre pinzellades del que representa abordar l’ensenyament de la programació i robòtica des de l’entorn del treball per projectes.

Va ser una gran matinal d’aprenentatge col·laboratiu on vam poder compartir el treball realitzat a l’Institut i donar força i visibilitat a la feina diària.

Gràcies a tots els que ho heu fet possible!