Participació a l’acte reivindicatiu contra la violència de gènere

Ahir dimecres dia 25 de novembre es va celebrar el Dia internacional contra la violència de gènere.

A Cornellà, a les 18.30h, es va celebrar un acte a la plaça de l’Església per tal de conscienciar la societat del problema de la violència contra les dones.

Els alumnes del nostre Institut que formen part de la Xarxa Activa de Joves per la Igualtat (XAJI) van participar a l’acte, juntament amb agents d’altres Instituts de la ciutat, amb la preparació de pancartes i la lectura d’un manifest, just abans que les autoritats municipals realitzessin les seves intervencions.

Va ser una experiència molt enriquidora, per la possibilitat de compartir espai i experiències amb alumnes d’altres centres i de mostrar a la població de Cornellà la consciència i el compromís de la joventut per a construir un món millor.

Podeu veure un recull de les fotos de l’acte en aquest enllaç: